Agriana Sp. z o.o. specjalizuje się w obrocie sadzeniakami ziemniaka. Jesteśmy reprezentantem holenderskiej hodowli ziemniaka C. Meijer B.V. w Polsce - firmy posiadającej ponad 100 lat historii.
Do głównych zadań należy wystawianie dokumentów sprzedażowych, odpowiedni obieg tych dokumentów oraz bieżące raportowanie. Pracownik ściśle będzie współpracował z zewnętrzną księgowością. Ponadto do obowiązków należeć będzie obsługa administracyjna spółki.
Wymagania: Gotowość pracy w systemie 3‑zmianowym (pn-pt) oraz w razie potrzeby w soboty (w nadgodzinach). Samodzielność i dobra organizacja pracy. Umiejętność pracy zespołowej. Sprawność fizyczna. Znajomość obsługi komputera. Znajomość j. polskiego....
pomorskie / Gdańsk
ONSITE WORK – GDAŃSK | Relocation Included Your responsibilities will include: Providing customer service via phone and email in line with the highest quality standards Aiming to meet customer satisfaction KPIs set by your manager Showing empathy and understanding...
pomorskie / Gdańsk
Zarządzanie nieruchomościami Prowadzenie Książki Obiektu Budowlanego oraz zlecanie napraw, konserwacji, przeglądów i remontów Obsługa spraw związanych z dostawami mediów do zarządzanych nieruchomości Współpraca z klientami komercyjnymi i mieszkaniowymi...
pomorskie / Gdańsk